Welcome to MrInsouciant.blogspot.com. Feel free to FOLLOW us. 1 Click on each and every Ad's will make me HAPPY. THANK YOU :)
TINGGALKAN URL BLOG ANDA DI SINI, MR INSOUCIANT AKAN DATANG MELAWAT BLOG ANDA SATU PER SATU
HOMESHOPPINGTUTORIALSTORYTIPS

Monday 20 January 2014

Scha Alyahya Bakal Bergelar Ibu


Hello hello hello !!! Jammy is hereeeeeeeee !!! HAHA
Ok ok ok ok ok. Wah HYPER semacam je hari ni kann . . Mana idoknyerr, dapat tahu yang pasangan artis Scha & Awal ni akan dapat "baby" !!!

Akhirnya, impian pasangan popular iaitu Scha dan Awal untuk menimang cahaya mata bakal menjadi kenyataan. Sebelum ini, Awal pernah memberitau keadaan Scha yang selalu demam serta tidak sihat. Ini sebenarnya adalah kerana pembawakan bayi mereka.

Berita gembira ini telah disahkan oleh Scha sendiri menerusi laman Facebooknya. Bukan itu saja, Scha turut sudi memaklumkan tentang kehamilannya yang kini sudah pun memasuk trimester kedua.

Pasangan pelakon selebriti popular ini telah diijabkabulkan pada 4 Mei 2012 di Hotel Pullman, Putrajaya Lakeside, melalui laman sosial masing-masih telah memuat naik gambar scan kandungan dan berkongsi kegembiraan tersebut bersama peminat tersayang.


Bersyukur atas pemberian rezeki olehNya, dia turut berterima kasih kepada semua peminat yang selalu mendoakan kesejahteraan mereka berdua dan mengharapkan agar kandungannya akan sihat sehingga sampai masanya.

Semoga Scha terus sihat dan cergas sepanjang proses kehamilan ini. Jangan lupa kongsi berita kelahiran nanti pula ya?

Ok that's all ! Tunggukan gossip2 yg sememangnya MELETOP dari JL yeh ... Much Love from Jammy Letop !
BYE!!!!


No comments:

Post a Comment