Welcome to MrInsouciant.blogspot.com. Feel free to FOLLOW us. 1 Click on each and every Ad's will make me HAPPY. THANK YOU :)
TINGGALKAN URL BLOG ANDA DI SINI, MR INSOUCIANT AKAN DATANG MELAWAT BLOG ANDA SATU PER SATU
HOMESHOPPINGTUTORIALSTORYTIPS

Friday 24 January 2014

7 Perkara Tentang Kawan Sejati Yang Anda Perlu Tahu

Hai hai haiiii :D 
Bagaimana korang perlu tahu tentang kawan sejati? Adakah hanya ketika anda dalam kesusahan atau ketika korang perlu seseorang untuk dengar masalah korang ? Hanya untuk itukah nilai kawan sejati bagi korang? Jom kita lihat 7 PErkara Kawan Sejati Yang Perlu Korang Tahu ...

KAUNTER ADUAN
Dia boleh menjadi tempat anda mencurahkan segala-galanya. Ketika korang meluahkan isi hati di tengah malam pun dia tidak akan merungut walaupun dia terpaksa menahan telinga mendengar anda membebel marahkan boyfriend atau girlfriend korang. Dia tetap setia mendengar walaupun dengan mata yang separuh pejam.

BURUNG HANTU
Tetap segar dan cergas untuk berbual dengan korang walaupun gagang telefon dah terasa panas di telinga. Jam telah menunjukkan pukul satu pagi tapi dia masih mempunya cerita untuk dikongsikan bersama anda.

PETI KESELAMATAN
Mulutnya seakan-akan dikunci rapat walaupun telah seribu satu macam rahsia telah korang curahkan kepadanya. Anda boleh percaya 101% yang rahsia korang selamat dengannya. Biarlah macam mana anda bergaduh dengan dia pun, rahsia korang tetap selamat.

TUKANG KEPOH
Bukan kepoh macam mana pon! Tapi setiap kali hari jadi korang mesti dia orang pertama yang akan merancang sambutan, mengingatkan kawan-kawan yang lain dan yang paling akan menjadi orang pertama yang mengucapkan HAPPY BIRTHDAY kepada korang.

INFORMASI TERKINI
Wahh ! Ini adalah salah satu sebab kenapa korang suka mempunyai kawan sejati sebab korang boleh lepak di kopi sambil berborak dan bergossip cerita-cerita terkini tentang artis, sekolah/kolej, jiran baru pindah sebelah rumah. Malah sentiasa terasa diri korang up to date dengan ade je informasi terkini yang disampaikan oleh kawan sejati korang.

PENGKRITIK HEBAT!
Dia memang layak jadi juri! Dia selambe je kritik cara korang berfesyen kalau orang lain tentu dah teragak-agak nak mengkritik korang. Dan yang peliknya teguran dia langsung tak menyebabkan darah korang naik 180 CELCIUS.

JADI DIRI SENDIRI
Korang boleh menjadi diri sendiri tanpa perlu berpura-pura menjadi orang lain. Walau siapapun korang, walaupun tengah pokai tapi dia tetap menganggap koranglah kawan terbaik yang pernah dia jumpa.

Yes! Inilah buktinya dia memang kawan yang sejati.

BFF atau dikenali sebagai Best Friend Forever, Semua orang mesti ade BFF kan? tak kira lah sorang ke 10 orang ke 100 orang ke kalau diorang rapat dengan korang mesti korang akan gelarkan diorang BFF...
Sekarang ni MI anggap korang BFF MI boleh tak tolong satu benda jee, SIMPLE .. Just Tolong klik >SINI< >SINI< dan >SINI<
Ok! Thank U KAWAN 


Okayy, MI pun ada BFF taww!
Meh Mr. Insouciant nak tunjukkan kat korang BFF a.k.a KAWAN BAIK SAMPAI MATI Mr Insouciant:


                                                



Inilah 3 KAWAN SEHIDUP SEMATI Mr Insouciant :)
Korang boleh FOLLOW diorang dekat INSTAGRAM

USERNAME:
  1. Arif_sobri
  2. Cho_sama
  3. Lookie96

Ok that's All For This Entry :D 

TOLONG KLIK BANNER DIBAWAH ~
HELP ME CLICK THE BANNER BELOW, PLEASEE~ 
THANK YOU :)

No comments:

Post a Comment